Bagi melindungi kedua-dua belah pihak pembeli dan penjual, TERMA DAN SYARAT berikut haruslah di patuhi sebagai panduan para pelanggan.
- + Semua Harga adalah seperti yang tertera didalam blog ARROZZAQ SHOPPE
- + Harga yang dipaparkan adalah tidak termasuk kos penghantaran kecuali dinyatakan.
- + Pihak kami hanya akan membuat penghantaran setelah menerima pesanan dan semakan transaksi pembayaran.
- + Pelanggan juga boleh mengisi borang sebagai bukti pembayaran atau sms terus ke talian 013 6969924.
- + Sebarang kelewatan semasa penghantaran oleh pihak pos TIDAK MENJADI TANGGUNGAN KAMI.
- + Barangan yang di beli tidak boleh di pulang semula kecuali terdapat kerosakan pada barang tersebut.
- + Semua barangan ARROZZAQ SHOPPE yang di jual secara online di website ini adalah 100% baru.
- + ARROZZAQ SHOPPE menggunakan perkhidmatan Pos Laju Malaysia . Semua kos penghantaran adalah ditanggung oleh pelanggan.
- + Pelanggan boleh menyemak status penghantaran melalui email.
- + Pelanggan haruslah memaklumkan kepada kami jika barangan yang dipesan tidak diterima dalam masa 5 hari bekerja.
- + Sila pastikan alamat yang diberi adalah sah dan ada orang yang akan menerimanya.
- + Sekiranya tiada, Pelanggan akan dikehendaki menuntut barang di poslaju yang berdekatan.
- + Warna barangan di dalam gambar mungkin sedikit berbeza disebabkan pengcahayaan atau tetapan komputer.